سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پرتال امام خمینی (س)
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 53682
کل یادداشتها ها : 109

نوشته شده در تاریخ 91/5/25 ساعت 12:0 ص توسط Admin


 

نخست وزیر دولت منتخب فلسطین در این پیام گفت: ملت فلسطین با مواضع اصیل جمهوری اسلامی ایران که همان ندا و فریاد بلند حضرت امام خمینی(س) می باشدّ آشنائی کامل دارد.

 

وی افزود: حمایتهای شما در واقع همان ادامه راه و فریاد موسس انقلاب اسلامی ایران است که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس تعیین کردند.

 


به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا) هینه در ادامه خاطرنشان کرد: تعیین این روز از سوی امام برای این بود تا امتهای اسلامی ارتباط خود را با قدس به خوبی بشناسند وایشان  بر این نکته تاکید داشتند که اشغال مسجد الاقصی یک مساله باطل و از بین رفتنی است.

 


نخست وزیر منتخب دولت قانونی فلسطین در این پیام تاکید کرد با نزدیکتر شدن به روز جهانی قدس و همزمان با برگزاری این همایش در ایران، شهرقدس در معرض خطرناکترین حملات و توطئه های رژیم صهیونیستی قرار گرفته است. وی افزود: این هجمه در همه زمینه ها بر ضد ملت فلسطین و قدس شریف برنامه ریزی شده است و با هدف جدا سازی ملت فلسطین از هویت اسلامی خود و محیط اسلامی صورت می گیرد.

 

اسماعیل هنیه در این خصوص با بیان اینکه یهودی سازی قدس، انجام حفاریهای گسترده و تلاش برای احداث معبد سلیمان از جمله خطرات مهمی است که قدس شریف رااز سوی رژیم صهیونیستی با خطر روبرو کرده است، تاکید کرد که ملتهای اسلامی نیز برای متوقف کردن این حملات گسترده باید تمام تلاش، همت و امکانات خود از جمله امکانات رسانه ای و اقتصادی، اجتماعی را بکار گیرند تا بتوانند قدس را ازچنگال این دژخیمان نجات بدهند.
وی خطاب به جمع حاضربا اشاره به تحولات کشورهای منطقه که منجر به بوجود آمدن بهار عربی و بیداری اسلامی گسترده شده است گفت: این حوادث در واقع همان ادامه راه انقلاب اسلامی ایران است که ملتها بواسطه آن توانستند جایگاه حقیقی خود را به خوبی بیابند.

 


وی با بیان اینکه ملتها و جوامع اسلامی امروز با توجه به بیداری اسلامی خواستار حکومتها و نظامهای اسلامی هستند تصریح کرد این مساله یک محرک بسیار قوی برای موفقیت قدس و مساله فلسطین به شمار می آید.

 


نخست وزیر فلسطین با بیان اینکه استراتژی ما برای همگان شناخته شده است گفت: جنبشهای مقاومت و ملت فلسطین حتی با از بین رفتن یک وجب از اراضی فلسطین موافقت نخواهند کرد و در مقابل سیاستهای دشمن صهیونیستی تسلیم نخواهیم شد.

 


وی همچنین مساله حق بازگشت تمام آوارگان فلسطینی که توسط این رژیم غاصب از سرزمینهای خود آواره شده اند را یکی دیگر از اصول و تعهدات ملت فلسطین و گروه های مقاومت برشمرد.
وی در ادامه تاکید کرد که گروه های فلسطینی اعقاد دارند که فلسطین جز با ادامه راه مقاومت و پایداری به صاحبان اصلی خود باز نخواهد گشت و راهکارسازش، ملت فلسطین را به جائی نخواهد رساند.

 


هنیه در ادامه با بیان اینکه ما تنها با مقاومت توانستیم درجنگ 22 روزه ایستادگی کنیم و غزه را از چنگ رژیم صهیونیستی آزاد کنیم، تاکید کرد که ملت فلسطین در غزه و کرانه باختری در خصوص ادامه مقاومت یکپارچه و همصدا هستند و در این راه هیچ گونه اختلافی بین آنها وجود ندارد.

 


نخست وزیر دولت قانونی فلسطین تصریح کرد که ملت فلسطین هیچ وقت سلاح مبارزه را بر زمین نخواهد گذاشت و این سلاح نیز جز اشغالگران کس دیگری را هدف نخواهد گرفت .

 


وی استراتژی بعدی حماس و مقاومت را حفظ وحدت ملی و تلاش برای تحقق کامل این وحدت در جامعه فلسطین عنوان واظهار داشت: برنامه رسیدن به وحدت باید یک برنامه پایبند به حقوق و اصول ملت فلسطین باشد.

 


اسماعیل هینه با اشاره به پیروزی حماس در انتخابات سال 2006 گفت: بعد از پیروزی این جنبش در انتخابات کسانی که تا دیروز منادی دموکراسی بودند با نتیجه انتخابات مخالفت کردند ونشان دادند که انها دموکراسی حقیقی را نمی خواهند و تنها به دنبال دموکراسی هستند که ضامن تحقق اهدافشان باشد.

 


نخست وزیر فلسطین در ادامه صحبتهای خود به فراگیر شدن حمایتهای جهانی از فلسطین اشاره کرد و افزود:  امروز رژیم صهیونیستی از هر زمان دیگر بین ملتهای جهان منفورتر شده و حمایت از مساله فلسطین از سوی ملتها نیز به همان میزان بیشتر شده است.

 


وی تاکید کرد در طرف مقابل نیز بعضی از کشورهای جهان همچنان تنها با یک گوش و یک چشم به مساله فلسطین نگاه می کنند وسیاستهای دو گانه در برخورد با مساله فلسطین وسیاستهای رژیم اشغالگر قدس راپیگیری میکنند.
هنیه با بیان اینکه تحولات اخیر درصورتیکه به خوبی به کارگرفته شود برای آزادی فلسطین بسیار راهگشا و موثر هستند تاکید کرد ما به آزادی فلسطین یقین کامل داریم.

 


وی با اشاره به اینکه آزادی فلسطین تنها رهائی یک وطن و آزادی آب و خاک از دست دشمن صهیونیستی نیست، تصریح کرد: این مساله یک عقیده، دین ویکی ازآیات خداست.

 


هنیه همچنین در پایان صحبتهای خود خاطرنشان کرد ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه دردفاع از ملت فلسطین، غزه، قدس و مسجد الاقصی غفلت نکرده اند و ملت فلسطین نیز  قدردان این زحمات وحمایتها بوده اند وهیچگاه آنها را از یاد نخواهند برد.

 








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ